Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Умови для обміну або повернення товару: відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений, якщо: товар не був у використанні та не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики та заводська маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Повернення здійснюється службою доставки «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії або безкоштовно в нашій точці видачі. Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця: проінформуйте за телефоном +380 (50) 276-48-34 і повідомте про намір повернути оплачений товар; надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.

Адреса для повернення: Нова пошта 58, м. Дніпро (проспект Богдана Хмельницького 127) Романенко Іван Олександрович +380 (50) 676-04-41

Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця: При отриманні товару неналежної якості покупець може відмовитися на пошті або здійснити повернення, проінформувавши нас протягом перших 24 годин. проінформуйте за телефоном +380(50)676-04-41 і повідомте про намір повернути оплачений товар; надішліть нам товар перевізником за рахунок отримувача; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.

Адреса для повернення: Нова пошта 58, м. Дніпро (проспект Богдана Хмельницького 127) Романенко Іван Олександрович +380(50) 676-04-41 Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.